جملات بسیار زیبا
جملات بسیار زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:54 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

صبا گر چاره داری وقت وقت است ، که درد اشتیاقم قصد جان کرد ، میان مهربانان کی توان گفت ، که یار ما چنین گفت و چنان کرد . (حافظ) آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم ، آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم ، ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت ، من فقط یه کم شکستم خوب نگام کنی همونم ! تک تک آرزوی هایم را می سوزانم تا چشمکی باشد برای شب های بی ستاره ات . سلام ای عاشق اندوهگینم ، نمیخواهم تو را غمگین ببینم ، اگر درد دو چشمت دیدن ماست ،بیا تا از دو چشمت درد چینم . اگر غم سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند ، دست بزرگ آسمان زمین گیرم کند ، بازم میگم دوستت دارم !جملات زیبا خوبیه کلیپس اینه که میتونیم دختر رو از پسر تو دانشگاه تشخیص بدیم ! لامصب جزو محدود راه های باقی موندس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد